2011. április 2.

Még sosem vettem bútort a neten. A múlt hetek egyikében mégis beleszerelmesedtem egy fenyő szekrénybe és jól lecsaptam rá. (fotó később)
Hát ... nem tudom, ezentúl mennyire lesz ez szokásom, tény, hogy jobb ha meg tudom szemlélni vásárlás előtt tüzetesen. Mert mikor felcipeltük, akkor láttam, hogy kicsit nyomi a hátlapja, vagyis ki kell majd cserélnem; az oldalélei a szakszerűtlen szállítás következtében pedig megkarmolva, leverve... Szerencsére ez is orvosolható majd alkalomadtán.

Mivel egy garázsban tárolták kicsit porszagú is. (jogos a kérdés, hogy akkor miért vettem meg?? :))

Ezt a porszagot most szüntetem meg épp, alaposan áttörölgettem, egész nap szellőztetem és ha kész lesz, ezt a levendulával töltött zsákocskát fogom használni az illatosítására.
Tegnap készült, ügyeletben, kézzel.
Respect a Szalag- és zsinórgyár boltjának (sajnos nem az eladóknak...), oda csak úgy fogok ezentúl járni, hogy előtte spórolok, mert képes vagyok a fél fizetésemet otthagyni :)

Nincsenek megjegyzések: