2011. június 20.

csíkos

Az alant bemutatott horgolmány a körbenhorgolás-tanulmányaim második darabja - az első fotóját nem találom, de az is fel fog kerülni idővel, megigérem! :)
Szóval a teregetéshez használt csipeszeim egy tartó után kiáltoztak, úgyhogy nem hagytam sokáig magamat unszolni, ezt a kosárkát kapták - igaz még valamikor múlt ősszel.
A kosárka végig kispálcákkal készült. Azt is be kell vallanom töredelmesen, hogy sajnos ez sem hibátlan darab, de mindez azért jó, mert ösztönöz a minél tökéletesebb alkotásokra. Ja, hát igen, próbálok mindent rugalmasan felfogni ;)


A fonalak most is Barkáéktól származnak, ha jól emlékszem a Gilice papsajt és óperenciás színeiben.

3 megjegyzés:

GumiPók írta...

A körbenhorgolás szerintem külön tudomány. Nekem csak a nagyimintát sikerül szépen megcsinálnom, mert egyébként sosem tudom, hol van az első szem, amibe az utolsót kell kapcsolni. De valahogy úgy vagyok én ezzel, hogy ez legyen életemben a legnagyobb bajom. És persze ezt kívánom neked is. :D

A tartókád csinos, a csipeszeknek komfortos lakást biztosítottál.

ursa minor írta...

Köszi Eszter, igyekeztem azért! ;)

Na ez ez első-utolsó szem nekem is sok problémát okoz :)De egyébként azt hiszem muszáj lesz megtanulnom normálisan körben horgolni, mert most már jönnek hozzám a gyerekek, hogy tanítsam őket - és úgy meg nem lehet, hogy hát izé, kábé így kell :)

MrsYarnart írta...

ha egyszínű, lehet spirálszerűen körbe-körbe haladni. de a színváltásoknál én is kínlódok...