2011. június 15.

újratöltve

... van az az eset, amikor az "úgy-ennék-valamit-de-mit" mintájára, az "úgy-írnék-valamit-de-nem-jut-eszembe-semmi" történik velem.
No, ilyen esetekre találtam ki azt, hogy felteszek egy pár képet a régebben készítettek közül, amelyek már ugyan egy másik, régi blogomon (az egyébként már nem él) már el lettek sütve, de valahogy számomra most másként érvényesek. Úgy érzem, időnként nem árt, ha felfrissítek pár dolgot, nehogy felejtsek.

*  *  *

Ezt a fotót 2008 őszén készítettem, egy olyan mediterrán utazás során, melyre valahogy egyedül sikerült elutaznom. Addig és azóta sem csináltam ilyesmit, azt hiszem pont ezért olyan varázslatos számomra ez az emlék.


- cafe del mar -

A fotóhoz jár zene is, már csak azért is, mert számomra (talán nem véletlenül) a kettő együtt alkot kerek egészet.



3 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

nagyon jól sikerült kép! jó a hangulata az őszies idő ellenére. és illik hozzá a zene is.

GumiPók írta...

Bátor vagy, hogy egyedül elmentél! Hol jártál?

Nagyon tetszik a kép! Az év bármely szakában képes vagyok vágyódni mediterrán vidékekre, különösen tenger mellé.

ursa minor írta...

Köszönöm Lányok :)
Krétán voltam, diplomaajándék volt az út. Eleinte nagyon tartottam tőle, milyen lesz egyedül felfedezni egy ilyen helyet, de azt hiszem egyáltalán nem bántam meg.
A zenét is akkor hallgattam nagyon sokat - egyébként pont egy Cafe del Mar albumon található ;)