2012. március 27.

tartozós bejegyzés

Volt nekem egy tartozásom, amit most jól lerovok. 
Azt történt ugyanis, hogy egy fantasztikus FB-játék keretében nyertem egy original ráhajtás-kendőt. De nem csak egyszerűen egy kendőt, hanem egy választható kendőt, azaz: Maluka vagy Arroyo és ráadásul egy tetszőleges barkaságból. Mi ez kérem, ha nem a vágyak netovábbja? :)
Arroyo lett a nyerő (rajtam kívül, ugye) és a Mandarin "Virágoskert" színéből. Egy csodálatos tavaszi kendő született Eszter villámgyors kötőtűi ill. kezei nyomán. 
Köszönöm szépen, egyszerűen imádom! 
Egy fotót is készítettem róla, íme.


További információ róla a ráhajtás blogon olvasható. 
Éljen a tavasz! :)

6 megjegyzés:

Otthon Művek írta...

Gyönyörűséges, szívből gratulálok hozzá!

ursa minor írta...

Köszönöm! Szeretem ám nagyon! :)

MrsYarnart írta...

gratulálok itt is a gyönyörű kendődhöz!

ursa minor írta...

Köszönöm!! :))

Faragó Nóri írta...

gratulálok, és bevallom, egy csöppet irigykedem! gyönyörű a kendőd!!

ursa minor írta...

Köszi Nórikám! Eszteré a fő érdem! Na jó, Fortunáé is kicsit. :P